نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته اکتشافی متوالی طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
  • آموزش تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
  • آموزش پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • آموزش الکترونیکی شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های آموزش در سیستم‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
  • آموزش برخط انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • آموزش ضمن خدمت طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
  • آموزش فنی و حرفه ای ارزیابی دانشکده های فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-95]
  • آموزش مبتنی بر مغز اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • آموزش مجازی روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • آموزگاران تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]

ا

  • ادراک شایستگی بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفه‌های برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • ارزیابی ارزیابی دانشکده های فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-95]
  • ارزیابی ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • استقرایی مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • اشتغال کاوشی برای شناسایی شیوه‌های آموزش سواد شغلی به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • اعتیاد اینترنتی رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
  • اقلیم های برنامه درسی سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
  • الگوی طراحی انگیزشی کلر انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • انگیزش انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • اهمال‌کاری تحصیلی رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]

ب

  • باورهای معرفت شناختی بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • بخشش نقش سازه‌های بخشش و نوع دوستی در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی: پژوهشی در حوزه نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • بدیعه پردازی مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • برنامه بررسی مؤلفه‌های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • برنامه درسی ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • بهزیستی روانشناختی رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
  • بهزیستی روان‌شناختی نقش سازه‌های بخشش و نوع دوستی در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی: پژوهشی در حوزه نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]

پ

  • پدیدارشناسی مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
  • پدیدار شناسی تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
  • پدیدار شناسی تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • پیشرفت تحصیلی مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]

ت

  • تحلیل محتوا بررسی مؤلفه‌های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • تک زبانگی پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه [دوره 1، شماره 3، 1401]

ج

  • جنبش برنامه درسی سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
  • جهت‌گیری‌های فرهنگی(جمعگرایی/فردگرایی) بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]

چ

  • چالش ها تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
  • چالش‌های آموزش شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های آموزش در سیستم‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
  • چندزبانگی پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه [دوره 1، شماره 3، 1401]

ح

  • حیثیت برند بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]

خ

  • خلاقیت مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • خلاقیت هیجانی بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفه‌های برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]

د

  • دانش آموزان ابتدایی روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • دانش‌آموزان دختر مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
  • دانش‌آموزان متوسطه رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
  • دانش برند بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
  • دانشجویان ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
  • دانشجویان بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفه‌های برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • دانشگاه شاهد ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
  • درگیری تحصیلی بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • دوره ی ابتدایی بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
  • دوره اول متوسطه کاوشی برای شناسایی شیوه‌های آموزش سواد شغلی به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ر

  • رضایت شغلی بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • رویکردswot ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]

ز

  • زبان انگلیسی اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • زمینه ای وانگیزشی اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]

س

  • سامانه آموزش الکترونیکی ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
  • سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های آموزش در سیستم‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
  • سواد شغلی کاوشی برای شناسایی شیوه‌های آموزش سواد شغلی به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ش

  • شاخص ارزیابی دانشکده های فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-95]
  • شاخص های ارزیابی ارزیابی دانشکده های فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-95]
  • شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • شبکه شاد بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
  • شخصیت برند بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
  • شیوه‌های آموزش کاوشی برای شناسایی شیوه‌های آموزش سواد شغلی به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ض

  • ضعف یادگیری مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]

ط

  • طراحی مدل طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]

ف

  • فرهنگ عمومی بررسی مؤلفه‌های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]

ک

  • کاوشگری مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • کرونا شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های آموزش در سیستم‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
  • کرونا روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • کلمات کلیدی: آموزش مجازی بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
  • کووید19 تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]

م

  • مدارس عشایری تحلیل پدیدارشناسانه‌ی تجارب زیسته آموزگاران از چالش‌های آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
  • مطالعات اجتماعی بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
  • مطالعة کیفی مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
  • معلم پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • معلم تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • معلم روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • معلمان بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • معلمان دوره ابتدایی طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
  • مناطق بومی تجارب زیسته معلمان بومی از چالش‌های آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • مؤلفه های برنامه درسی بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفه‌های برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • مولفه‌های فرهنگ عمومی بررسی مؤلفه‌های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]

ن

  • نارسایی‌های ذهنی و تحولی نوع دوستی نقش سازه‌های بخشش و نوع دوستی در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی: پژوهشی در حوزه نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
  • نو/چند بسترسازی سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]

ه

  • هیات علمی ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
  • همیاری مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
  • هویت‌یابی دانشجو با برند دانشگاه بررسی پیشران‌های هویت‌یابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمع‌گرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
  • هوش اخلاقی بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • هوش معنوی بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • هوش هیجانی بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]

ی

  • یادگیری اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
  • یادگیری انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]